25.4.2016 18:44:12 Diva.Bara
Re: Spojování tříd
asi doufají, že někdo odejde sám a bude jich kolem těch 30. je to masakr, ale to může být i při 20 dětech, v dceřině třídě bylo při 22 dětech 7 s IVP a pár dalších s SPU(CH) bez integrace. učitelka to zvládá výborně, ale je to náročné. jinak znám třídu, kde je jich 18, ale je tam tak hrozné složení dětí (vážná porucha chování, pár poruch učení, děti s LMR), že učit tam je jako fárat v dole. tím chci říct, že může být plná třída dětí, která funguje, kde rodiče spolupracují a vše šlape, jak má (asistent je bonus, já třeba dítě s asistentem mám bez asistenta, protože na cizí jazyk ho jaksi nemá, takže super, jedno špatné slovo a dítě ztropí scénu a je po výuce), a pak poloprázdná třída, kde stačí jedno velmi nespolupracující dítě s nespolupracujícími rodiči a je to extremně obtížné.
jinak dělení tříd funguje v praxi tak, že v jednu hodinu má půlka češtinu a půlka matiku a naopak. jazyky se dělí automaticky.
Odpovědět