25.4.2016 21:45:55 Diva.Bara
Re: Spojování tříd
sarmi, jak ráda bych tam měla alespoň jednu asistentku, užila bych klidně i dvě i víc. mohla bych dělat víc skupinové práce, práce na projektech (u určitých tříd sci-fi), víc diferenciovat učivo, věnovat se nadaným dětem, zatímco děti, které potřebují více času a méně učiva, by dělali totéž, ale pomaleji a v menší hloubce s asistentkou. nemusela bych řešit, že stačí jedno špatné slovo (klidně jen "dodělej si doma" nebo "doděláš příště" nebo "nemusíš dělat celé"), a celá hodina je v čudu, protože dítě začne hystericky řvát, lézt pod lavici a velmi sprostě nadávat (vč toho, kéž by ta učitelka "chcípla" - slyšela jsem na svou adresu několikrát, ale můžu být ráda, že už nejsem kráva, debil, debžot, idiot). další dítě se sbalí, že už tedy končí, do sešitu za celou hodinu nenapíše ani slovo a čeká, co mu napíšu já, protože tak mu to podali rodiče (paní učitelka ti bude pomáhat).
Odpovědět