18.6.2016 23:38:00 Brunhilda
Re: Cizí jazyky - půlit třídu či nepůlit?
Ráchel,
k ot. č. 4 - možná ti ta otázka přijde blbá, ale já třeba vidím rozdíl mezi výukou např. výtvarky a matiky. Za nejhorší práci považuju práci češtináře. Nejenže se z češtiny dělají přijímačky a maturita, ale je tam hromada práce s opravováním. Navíc naučit dítě dobře se vyjadřovat ústně i písemně, opravovat slohy,.. Nedělala bych to ani za nic.
Oproti tomu takovej přírodopis například, tam děti můžeš zaujmout, větší skupina nevadí (rozdělíš je snadno ve třídě a zadáš práci). Navíc tam nemáš takovou zodpovědnost. Když se dítě vykašle na obojživelníky, může se pak "chytit" na jiné téma, lehce si vylepší známku a v dalším ročníku je nová látka a není taková hrůza, když zapomene, jakou nervovou soustavu má žížala.
Zato v matice nebo cizím jazyce se nové učivo neustále nabaluje, vynechat nebo zapomenout se nedá nic.
Co ta poslední otázka? Kterou školu bys vybrala?
Odpovědět