Nevěřím, že žijeme v obci, kde je většina dětí podprůměrná. Pokud ostatní děti neumí, domnívám se, že přidaná hodnota školy je příliš nízká. Navíc děti, které se zde dobře učí, mají také angažované rodiče, kteří si stejně jako já ze zoufalství hrají na "domácí školu" nebo platí doučování.
Nejhorsi je, ze to u nas jeste na zakladce /1. a 2. trida/ neresil ani indivudualni plan. Deti sice dostanou na tyden pracovni listy maji libovolny cas na jejich vypracovani /v kazdem predmetu/, ale kdyz byla mala pro zdejsi pomery prilis rychla, tak ji ty listy nevzala na kontrolu hned, ale vzdy nejdriv za tyden. Tudiz to bylo jaksi k prdu, nove proste nedostala a cely tyden tam sedela s vyresenyma papirama. Ti nejpomalejsi nestihli ani probrat latku. Presto se vsichny deti svorne sesly po prazdninach ve vyssi tride. A ten propad narustal. Ucitele se snazili jet podle tech nejpomalejsich.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.