"Slabší žák poté, co pochopí, potřebuje často daleko více procvičování (než ti nadanější), a u toho učitelka sedět nemusí, stačí, když to vyhodnotí "
nevím, jak na ZŠ, ale moje zkušenost je, že samostatná práce je pro slabší žáky naprosto demotivující, obvykle se "zaseknou" hned u 1., 2., 3. příkladu a nehnou se dál. ti menší (primáni,..) pak začnou otravovat, v lepším případě se dožadují pozornosti a individuálnímu vysvětlování (zcela pochopitelné). ti starší netečně civí do papíru nebo z okna, či vytáhnou mobily. a ti chytřejší zase prudí, že chtějí raději procvičovat a co je otravuju s myšlením (to samozřejmě neřeknou). bohužel, v 30hlavé třídě/+ učitel neřešitelná situace.... a jsem zase na začátku - individualici výuky všichni chtějí, snížit počty žáků ne
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.