Veveru, mám stejný názor. Syn šesťák je už ve třetí škole a všude je to s malými odchylkami stejné. Na můj vkus se učí strašně málo a pomalu. Neustále nějaký supl (fakt bych zrušila učitelkám dovolenou během školního roku, když mají 2 měsíce prázdniny, nebo alespoň velmi výrazně omezila, ať teda nejsem moc zlá.) Když uvedu příklady, tak za první rok kdy mají druhý jazyk tak umí tak akorát pozdravit, vyjmenovat barvy, nějaké to jídlo a zvířata a konec. Písemky často vypadají tak, že si musí naučit třeba 10 slovíček a kolikrát ještě mají nápovědu v závorkách. A tak bych mohla pokračovat ještě dlouho. Vůbec nedovedu pochopit ty diskuze tady o šíleném drilu, nesmyslných pravidlech apod. Člověk by si skoro pomyslel, že ty děti mají horší režim jak někde v nápravném ústavu, přitom pozoruju, že rok od roky ty nároky na děti jsou čím dál nižší. Teď se považuje za "dril" už jen to, že ta "blbá úča" se vůbec odvažuje něco chtít. Třeba takovou dřinu jako napsat pár písmenek.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.