Re: nepříjemný host
Stává se málokdy, ale ano jsem naštvaná a je to vidět, když mám domluvený pobyt a po dojezdu nikde nikdo.
Obecně spíš podle jednání personálu - spíš asi zdravotnického, to se tu řešilo včera - musím říct, že u dětí, což obrážím se synem často, je vše jiné, u dospělých bohužel excesy bývají - min. týden na dva měsíce objednaném CT paní na recepci - a vy jako potřebujete co?! - hlavou mi proběhne , asi vajco, ty hvězdo, ovládnu se a beze slova přisunu papír, a to jsem den předem volala na potvrzení, že to platí, dovím se jen, sedněte, čekejte.
Jinak je docela často potíž v gastro zařízeních, já asi hrozně zdržuju a obtěžuju servírky. Kafe standart je preso, mlíko ve vaničce a dva cukry a já chci kafe - trošku větší, prosím, mlíka dvě a cukry čtyři, prosím. Dost často to už říkám zádům servírky, která když slyší kafe, odchází. Slyší, že mluvím a tak se teda vrací, říkám to celé znova, s každým tím "prosím" a ještě přidám otázku, jestli by k tomu nebyl nějaký koláček, zákusek nebo aspoň oplatek. Můj doprovod se červená a servírka se buď usmívá nebo tváří otráveně, to záleží. No co no, platím to a jsem na sladké, snad si může udělat čas na objednávku, když neudělá, řeknu jí to, až přijde s tím stadartním kafem, jenže to jsem pak ztrátná já, na dodání těch dalších cukrů kolikrát čekám další čtvrthodinu.
Tak co, jsem nepříjemný host?
Odpovědět