no vidíš, já bych to otočila - pokud máš pocit, že je mnoho hostů nepříjemných hned po příjezdu na hotel, zamyslela bych se, proč to tak může být... zkusila bych si vzít auto, projet městem k hotelu, zaparkovat a vejít dovnitř... a zkusit se vžít do role někoho, kdo tu v životě nebyl...
sama vím, jak mě dokáže otrávit, když jedu do cizího města, kde třeba není moc dobré značení, půl hodiny hledám, kudy se dostanu ke "svému" hotelu (díky bohu za mapy v mobilu), pak dorazím, ale netuším, které parkoviště patří k tomu hotelu, kde mohu zaparkovat, kde je hlavní vchod (kupodivu dost často chybí značení)... pak vlezu dovnitř a třeba nikde nikdo, recepce prázdná (nevím proč, ale zoufale nerada mačkám ten zvonek)... pak se někdo objeví a tváří se vyčkávavě, jako co že chci... když se zdárně domluvíme a recepční mi dá klíč a považuje to za vyřízené, jsem otrávená, když mi automaticky neřekne jak se na pokoj dostanu, kde je jídelna, kde dostanu kafe (to ostatně bývá to jediné, po čem v tu chvíli toužím), prostě jak se v hotelu zorientovat... takže tou dobou už se tvářím velmi nepříjemně, můj hlas se dostane do polohy, kdy mé vlastní děti začnou stahovat hlavičky mezi ramena a muž nasadí omluvný výraz (sám je naštvaný, ale bojí se, že budu zlá)... druhý den (hladina kofeinu je na uspokojivé úrovni, hotel už jsme si prošli, víme, co kde najdeme, jsem pak daleko příjemnější a klidně se na personál usmívám... takže závěr? pokud máš pocit, že je těch nasraných hostů nějak moc, buď jako hotel zkuste eliminovat nasrávací momenty (značení, nezapomínat, že ač je vám vše jasné, host je tu prvně a vše je pro něj cizí a nové a že to, že jste to už dneska vysvětlovali hostu před ním, je mu k ničemu) nebo je možné, že si to prostě jen moc bereš