13.7.2017 15:44:34 Shrekyně
Re: nepříjemný host
Podle tveho popisu spadam do kategorie neprijemny host. Jsou dny, kdy mam starosti opravdu nad hlavu a usmivat se nemam pomalu silu ani doma, natoz na servirku nebo recepcni. Naopak me v takovy moment dokaze vyprudit kazda blbost, jinymi slovy neci neschopnost nebo zmrvena sluzba, a to jsem pak neprijemna. Nervu, dekuju vzdy, ale kdyz se mi neco nelibi, tak to reknu a necham v tom dotycneho vykoupat, pokud jde o neco zasadniho. Kdyz si platim nejakou sluzbu, tak ocekavam adekvatni servis, a ne, ze budu nekomu neco odpoustet. Dalsi vec, kterou nesnasim, je kdyz me personal zurive zdravi takovym zpusobem, ze nemam sanci neodpovedet, prestoze vidi, ze jsem treba na telefonu. Proste mi skoci do cesty a dobry den. Kdyz na 10ti metrech potkam tretiho takoveho cloveka, tak uz opravdu zdravit prestavam. Predpokladam, ze kdyz nekdo dela ve sluzbach, mel by pochopit, ze lide jsou ruzni, ze nekdo chce mit opravdu klid a zabyvat se v myslenkach jen sam sebou a potrebuje, aby byl personal neviditelny. Nekdo jiny, anebo ta stejna osoba, ale v jinem rozpolozeni, si muze uzit interakci a nahradit si tak nedostatek komunikace jinde. Jsem odmerena, presto korektni a ano, myslim si, ze mam pravo zit a dostat za svoje penize to, co jsem si objednala, aniz bych se u toho musela usmivat.
Odpovědět