Re: Podivné nároky nové učitelky - řešit, neřešit?
Zefýr - já hlavně mám dojem, že někteří učitelé či přímo i školy si hrají na univerzity. Já zastávám názor, že když je dítě věkem na ZŠ, teda na základní škole, od toho se odvíjí - základní znalosti, tedy základ. Učebnice je rozsáhlý výklad informací pro to, aby žák pochopil základ a vcucnul do to do krátké informace. Pak je střední školství, kde pokud je odborné, tak se pochopitelně zabývá odbornými věcmi víc do hloubky a pak je vysoká škola, která to celý ještě víc rozpitvá. Ovšem nebude rozpitvávat fyziku dejme tomu v případě ekonom. vzdělání. No a další věc - pochopení souvislosti se nejlíp děje, pokud se sloučí ty info z knihy, výklad učitele a třeba pokus - pokud to lze - a ještě líp to jde, když se to aplikuje na něco, co je dětem blízké. Ale to někteří učitelé doteď vůbec nepochopili a nutí děti drtit nesmyslně obsáhlé omáčky.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.