Re: Podivné nároky nové učitelky - řešit, neřešit?
Ale jo - u nás prakticky učebnice nepoužívají, učitelé si vytváří sami materiály. Nicméně je to pochopitelně obsáhlé pro to, aby to dítě pochopilo ze širokého hlediska a se všemi souvislostmi, ale stále je z toho výsledek jen ten, že stačí sdělit ten základ a při vysvětlení principu si vzpomenout na tu omáčku - a je fuk, jestli to je pokus a nebo něco jinýho. Ale nemá smysl, aby dítě opakovalo pomalu doslovně to, co řekl učitel. Výsledky, resp. zápisy pro děti, jsou na školních stránkách plus další podklady, které učitel považuje za důležité pro děti - takže vidím, co tam je. Plus i slyším, protože jak jsem psala - při učení je nutný na mýho syna dohlížet a tudíž mám kvanta informací z první ruky. Pak taky vidím třeba i ty písemky. Ale na slohovky mimo češtinu na to není čas - a dle mýho to není smysluplné. Ale to je zase o přístupu školy - proto si naštěstí školy můžeme vybrat. Každýmu vyhovuje jiný přístup a jiný styl výuky.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.