6.10.2017 16:32:40 Diva.Bara
Re: platy učitelů
Kristiáno, na jednu stranu možná ano, ale osobně věřím tomu, že se dá kvalitně i v heterogenní skupině. v té mojí skupině to dělám třeba tak, že základ vysvětluju v aj, pak ti lepší pracují sami a já dovysvětlím co potřebuju v čj, buď u tabule, nebo extra ve skupině. taky jsemb zjistila, že ten opravdu dobrý rád vysvětluje některé věci svému slabému spolužákovi, začal sám od sebe, a ten slabší to od něj bere, je to fajn. taková ta skupina mezi, ti zase většinou mají snahu to zkusit sami, ale tolik si nevěří, tak zkouší sami a pak si ověří správnost u tabule nebo s těmi pomalejšími. tenhle systém, pokud se vede fakt uvážlivě, s velkou přípravou, může fungovat dobře a naopak umožní lepší propustnost dětí do vyšší úrovně, každý prostě dělá podle sebe. takže nakonec máš jakoby 15 různých skupin, když to přeženu, prostě každé dítě je někde jinde a jede si podle svého tempa a jak mu vyhovuje.
jo a hezky je na tom vidět, pokud děti nejsou zvyklé pracovat a mluvit ve dvojicích už od té 1.tř nebo od školky, tak jim to dělá hodně velký problém, a tady je fajn je naopak namíchat, aby ten dobrý podpořil a pomohl tomu slabšímu.
Odpovědět