6.10.2017 16:50:28 Diva.Bara
Re: platy učitelů
Heleno, já taky pořád hledám a zkouším, co funguje a co naopak ne, někdy se nepodaří, jindy z toho vyjde celkem dobrá hodina, nepovažuju se za něco extra, ale snažím se a hledám, co funguje.
na jedné z posledních hodin třeba - dělali jsme minulé časy (prostý a průb.), po opakování děti dělaly samy v pracovním sešitě 2 cvičení. někdo nezvládl ani to jedno, nebo zvládl, ale blbě, jiný to měl relativně ok, no a ten šikovný kluk to měl rychle a skoro vše dobře. v tom čase, kdy to měl hotovo a ostatní ještě dělali, pomáhal slabšímu spolužákovi, vysvětloval některé věci (občas jsem koukla a zkontrolovala, co vysvětluje, aby to měl sám srpávně) v tom cvičení. pak jsme to dělali společně jako kontrolu, tak to celé udělal na tabuli ten šikovný kluk, já ho občas zarazila a ověřila, že ví proč to tak je, čímž to ověřovali i ti ostatní, protože si to kontrolovali s námi (no a nakonec jsem ho mohla ohodnotit známkou). další hodinu, kdy ostatní dělali znovu ty minulé časy (ten, kdo potřeboval), ti co to už nepotřebovali, měli nějakou jinou práci (praclist třeba na čtení, nebo si můžou nosit knížku v aj).
ale jak píšu, hledám a zkouším, co funguje, s tím, že věřím, že heterogenní skupiny fungovat můžou.
Odpovědět