9.10.2017 18:08:37 Majákova
Řev a napadání při jednání
Máte nějaké oficiální jednání a druhá strana není schopna komunikovat bez emocí, neustále zvyšuje hlas (až křik), šermuje rukama (sem tam i strach, že na vás fyzicky vystartuje), hanlivě se vyjadřuje o někom jiném, neustále někoho slovně napadá apod. Přesto s takovýmto člověkem musíte jednat, musíte s ním něco řešit. Jak se v takových situacích zachovat?
Samozřejmě je na místě zachovat klid a nebránit se obdobným způsobem. Ukončili byste například takové jednání s tím, že tímto stylem nehodláte s touto osobou komunikovat? To je první, co mě napadlo....ale co když s takovou osobou musíte nějakou věc řešit. Vy samozřejmě víte, že toto nemáte zapotřebí, ale nějak se k tomu musíte postavit.
Díky za tipy.
Odpovědět