10.11.2017 22:01:27 dryjáda
Re: Přechod v polovině 3. třídy na ZŠ s jinou metodou výuky
Já jsem v Hejném nenašla zalíbení, není to pro děti s větší poruchou pozornosti. Protože než tam nasype všechna řešení a zkombinuje to..10x se ztratí, ztratí motivaci, ztratí hlavu, ztratí ponožky a vůbec zapomene, který čísla dosadilo a který ne. Je to pro děti trpělivější, které dozrály do stadia tzv. konkrétních operací a to není leckterej prvňáček. Ve třetí třídě je to podle mě ale už v pohodě, v první třídě mi to přišlo ničemný.
Ale mám jedno dítě na Hejného metodě a druhé na normální a to s Hejným mělo takový výsledky v Klokanovi (jakože super), že jsem tomu nemohla věřit. Takže třeba to funguje. Já jako rodič to fakt nemám ráda.
Pokud se o tom chceš něco dozvědět, stáhni si jejich příručku, je volně na netu pro rodiče, vyjede na první dobrou. Jako srandy kopec. Dostanou indický nasobení, tak hledám na youtubu, pouštím si videa a pak to podle toho děláme. Vše je dohledatelné.
Pro mě by bylo důležité, jestli je učitelka schopná dát dítěti jinou možnost. U nás máme takovou boží úču
, že ačkoliv celá třída jela analyticko-syntetickou metodou, umožnila mému dítěti genetickou, protože si ji našel sám. Také umožňuje dětem, co nechápu Hejného, mít jiné procvičovací sešity. Tak to by bylo kritérium výběru pro mě- schopnost se přizpůsobit potřebám toho dítěte a ne podle čeho jedou.
Co se týče čtení, ve třetí třídě už je to jedno.
Odpovědět