Hrozně těžko, napíšu ti jak to dělám já. Normálně máme čtecí projekty. Tj. vyberu knížku, obvykle takovou, která je i zfilmovaná a takovou, o které si myslím,že její reálie jsou pro děti důležité. Čtu tak, že čtu já, děti poslouchají, potom čte jedno, pak čte druhé. Je to ale z mé strany aspoň půlhodinka min. 4x týdně. Když dočteme část knihy, pustím část filmu.Potom spolu srovnáváme co jsme četli a co bylo fe filmu a co ne. (to je baví to srovnávání, dávají pak víc pozor). Dost často to vede k tomu, že dcera chce některé kousky číst sama a pak je i ode mě slyšet a pustit ve filmu. To mluvím o složitějších knihách (Pán Prstenů). Jednoduché knihy čtou sami. Nicméně syn je čistě technický typ, čte encyklopedie a návody a k tomu ho nutím číst knížky typu Poseroutka. Dcera čte hodně, ale často mnoho knih rozečítá se mnou-že já začnu číst knihu a ona ji dočte.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.