Aleno, můžeš prosím doložit, že se to děje běžně? Nějaký výzkum třeba? Protože jestli ne, je to opět plácání do vzduchu, na základě tvých dojmů. Předpokládám, že jsi neobešla x škol, nepozorovala práci xy učitelů, abys mohla toto tvrdit. Někde se tak děje, jinde zase ne. I v rámci jedné školy může být učitelka výborná, která s nadáním umí pracovat, a učitelka ne moc schopná. A taky jistě víš, že hodně záleží na okolnostech a podmínkách výuky - možnost zvolit učebnici podle potřeb dětí a učitelky, možnost asisteta/ů, menší kolektiv, větší či menší/či žádný počet dětí s nějakou formou prlblému (podprům. intelekt, dítě s lmr, dítě s spu, atp). Máš nějakou praktickou zkušenost? Pokud ano, sem s ní, moc ráda se inspiruju. Protože já zkušenost mám, ve třídě/skupině mám jak děti na můj předmět nadané, tak děti s výraznými spu, což jim učení komplikuje, tak i děti na hraně lmr, měla jsem i dítě integrované, v pásmu lmr, bez asistenta. A je to neustálé dilema - zadat práci šikovným a věnovat se těm s problémem, nebo zadat práci těm s problémem a věnovat se těm šikovným, přičemž ti s problémem zpravidla potřebují asistenci i při té samostatné práci, a ti šikovní potřebují rozvíjet jiné složky ...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.