| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Všechny názory k článkům

[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 353491 [Dalších 353451 >>]
Buchli
25.3.2018 14:50:45
Bobo, jak to vykání podle tebe vypadá. Chci citaci. Je to totiž nesmysl. V angličtině se tykání a vykání nedá rozlišit. Psát, že v USA se vyká pouze prezidentovi a v UK pouze královně, to zavání naprostou neznalostí angličtiny a kultury obou zemí vůbec.
Bobo
(IP adresa 193.165.97.86)
  • 
25.3.2018 14:30:30
Osobně jsem paní Valachové v minulosti psala, že pro společnost by udělala nejlépe, kdyby se věnovala něčemu jinému. Jinému, než je propagace a zavádění inkluze i práce typu právníka v Kanceláři veřejné ochránkyně práv. Obojí je zcela zbytečné.
25.3.2018 14:28:07
Syn chodil na školu, kde jim ve 3. třídě zavedli Hejného metodu. Matka jeho spolužáka, který nezvládal "paměťovou" násobilku, si to hrozně chválí, že najednou kluk zvládá dobře. Náš zvládal i klasiku, i Hejného. Ale přece jen nedělali všechno, co by měli (srovnávala jsem s "klasikou" od kolegyně) - chyběla jim geometrie - tedy hlavně pojmosloví a praktické rýsování. Protože jsem chtěla syna ze školy dát jinam (ne kvůli matematice), zkusili jsme přijímačky na 8-leté gymnázium. Nejvíc jsme museli dohánět právě geometrii.
Podle spolužáka z bývalé školy se celé první pololetí 6. třídy neučili nic nového, jenom pořád nově přchozím ze spádových škol vysvětlovali ten princip, na jakém Hejného metoda funguje. "Služebně starší" stagnovali.
Rodiče, nejprve nalákaní tím, jak "to děti bude bavit" najednou vystřízlivěli a začali se dožadovat návratu ke "klasice", protože "děti to nechápou a my také ne, nemůžeme jim s tím pomoct." U nás problém nebyl, ale syn je matematicky nadaný.
Vzhledem k tomu, že od 6. třídy (primy) nastupuje fyzika, kde je potřeba pracovat se vzorečky rychle, kde není tolik času na "metodu pokusu a omylu", tak jsem ráda za klasickou matematiku, kterou teď na gymnáziu mají.
Dana
25.3.2018 12:04:47
Tak rozhodně, když budou umět dobře počítat jim bude dobré a úplně všem. Nevím, co si kdo ale odnese z nějakých Venových diagramů a průniku množin.
Dana
25.3.2018 12:01:13
Problém je ale, že komu není logické uvažování shůry dáno, tak se ho ani Hejného metodou nenaučí. Viděla jsem to. Zpočátku to bavilo skoro všechny děti, protože to nebyl právě žádný dril, ale hraní si. Jenže postupně , ve čtvrté a páté třídě se v tom začaly děti bez logického uvažování úplně ztrácet. Zažila jsem z toho zoufalé nejen rodiče, kteří nevěděli, jak dítěti pomoci, ale hlavně z toho byly zoufalé ty děti. Prostě to není metoda vhodná pro všechny a dokáže některým dětem otrávit matematiku úplně stejně, jako ji zase jiným otráví klasická výuka matematiky.
wer
25.3.2018 8:27:47
Nevěděla jsem co a jak, ale nakonec se to zvládlo a stát ušetřil za plat speciálního pedagoga.

Mohlo by tu být deset příběhů jiných postižených dětí, a jejich skvělých, opravdu podporujících rodičů, kteří zjistili že to nejlepší pro jejich dítě je praktická nebo speciální škola.




Bobo
(IP adresa 193.165.96.164)
  • 
25.3.2018 0:38:40
Odkaz si jistě najdeš. Ve Spojeném království se vyká pouze královně. Douč se.
Bobo
(IP adresa 193.165.96.164)
  • 
25.3.2018 0:37:07
Vždy se jedná o neplacenou propagaci neziskovek a řízených úředníků z ústředí v Bruselu. To prohlédne i nezkušená osoba. Je to na podobné úrovni jako příběhy v časopisech pro ženy. bohužel pro ženy, protože chlapi by takové bláboly nikdy nečetli. Kdo se dívá na různé Ulice, Ordinace a desítky podobných pitomin??? Z 90 % ženy.
Gigi
24.3.2018 22:21:36
Poslední dobou se roztrhl pytle s příběhy, jak slabším dětem (dys, PAS, down) pomohlo nové zařazení do běžné třídy. Co tak pro vyvážení přidat článek o nadaných dětech v běžné třídě a co toto dává jim? ~;) Mám totiž pocit, jak z těchto článků tak i z okolí, že inkluzivní vzdělávání je možná prospěšné pro sociální rozvoj dětí, nicméně co se týče vzdělávání jako takového srovnává všechny na stejnou (mírně klesající) úroveň.
24.3.2018 19:02:13
a co si představuješ pod pojmem počítat???
násobilku jako básničku nazpaměť a na jeden nádech, a až do osmičky jen sčítání a odčítání - myslíš že tohle našim dětem v tomto století k něčemu bude?
[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 353491 [Dalších 353451 >>]

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.