28.9.2008 10:33:35 helena 6
máte pravdu
jak jsem psala, Váš příspěvek mi přešel spíše "typicky stěžovatelský", ale to je možná jen subjektivní názor. Takže pokud jsem se Vás dotkla, omlouvám se.
Ale jsem poměrně dost na tento typ argumentace alergická, protože ač v pokročilém věku a na mateřské, tak studuji a často i od svých vyučujících slyším poznámku, jak je vše těžké jak tráví dlouhé hodiny přípravou, ale nakonec na výsledku vyučování to nemá prakticky žádný vliv. Jak je to tedy možné, když tráví takové hodiny přípravou? Na naší VŠ (tak jako i jinde) se docela často člověk dostane k látce, prezentacím předchozích ročníků. Jsou to pořád ty samé materiály. Co tedy ti vyučující takovou dobu připravují, když ani za léta práce nedokáží alespoň své prezentace pořádně odpřednášet, když už používají pořád stejné materiály, a dělají naprosto základní chyby v přednesu? Musím se přiznat, že když jsem něco přednášela v práci (nijak často), nebylo tak těžké se na to připravit a pokud bych používala stejná data a materiály, tak bych netrávila přípravou téměř žádný čas.. Snad jen aby měli posluchači dostatek vody a občerstvení!
Odpovědět