Psychologie staveb
Článek je samozřejmě částečně reklama, ale částečně jsem se pokusil vypsat mé osobní zkušenosti. V rámci doktorátu jsem vytvořil preferenčně strukturální metodu psychologie staveb (to neni reklama - metodu momentálně používám výhradně k vědeckým účelům) a v ní se snažím všem zastaralým strukturám nejen na fakultě vysvětlit a vědecky podložit, nakolik se lidé liší a naopak nakolik jsou si zcela totožní. Móda funguje naprosto a to i když nechceme, architekti jsou stejně jako třeba slavní lidé nositeli prestiže, za kterou ve většině případů opravdu nemohou, protože ještě nic sami nevytvořili už věříme jejich slovu. Metoda feng-shuej je velice zajímavá, i když mám mnoho výhrad k jejímu příliš průhlednému "uzpůsobení" komerční poptávce. A v neposlední řadě ohledně vybavování interiéru přes internet, máme už několik tisíc spokojených zákazníků a myslím si, že když si něco objednám přes internet a mám výběr místo ze stovek druhů z desítek tisíc druhů, ani nemám jinou možnost, než využít filtry a vyhledavače. Ostatně kdysi jsme si objednali nábytek podle katalogu s tím, že když se nám doma nebude líbit prostě jej vrátíme, což v obchodě by asi stěží dovolili. (sedačku máme dodnes).
Odpovědět