21.11.2005 15:37:27 Veronika -dcera LMD
Re: názor na spolupráci ZŠ a Ped-psych. poradny při vedení dětí s SPU
Spolupráce mezi ped.psych poradny a ZŠ ,alespoň u nás není žádná.
Moje dcera měla velké problémy se čtením od první třídy , pletla si b,p,d,h,k,n. Na vlastní požadavek jsem zašla do ppp. Problém , který nastal:
To je sice hezké ,ale co s tím budete dělat?Vám jako rodiči neporadí nikdo . Jak máte pomoci k tomu se musí propracovat sám a to je na tom nejhorší. Já si naivně myslela že učitel se zajímá o dítě s poruchou , alespoň tak, že pokud dodtane papír z ppp a není mu něco jasné. popř. neví jak pomoci, sám se s danou ppp spojí a nechá si poradit.
Problém učitel vidí v tom ,že rodič se dítěti nevěnuje.
Já se Věnuji , ale protože trpím stejnou poruchou dělá nám to obrovské potíže / já si pomáhám ,jinak než dcera a někdy jí prostě nemohu pomoci , protože sie "nedomluvíme"/.Jinak jsem se setkala i s názorem učitele, že ho žádný papír nezajímá. Doufám ,že se Vám ozvou i učitelé s upačnými názory, ale bylo by dobré zjistit věk.Učitel do věku cca 40 let,abych někoho neurazila je úolně jiný ,dokáže ještě přešlápnout, než starší pedagog.
Odpovědět