24.1.2007 16:22:49 Roooza
Našla jsem i odpověď DP :-)))
Vážená paní,
dne 30.1.2006 jsem prostřednictvím odboru interního auditu a kontroly DP a.s. obdržel Vaši stížnost na jednání našich řidičů a po přešetření v provozovně Vršovice Vám sděluji následující :
vedoucí provozovny předvolal k informativnímu pohovoru řidiče, který dne 10.1.2006 obsluhoval linku č. 118, pořadí 1, ze zastávky „Měchenická“, v 10:11 hodin. Tento zaměstnanec k Vaší stížnosti uvedl, že v zastávce „Budějovická“ jsou neukázněnými řidiči odstavována vozidla, která brání zastavení autobusu přímo u obrubníku. V žádném případě se z jeho strany nejednalo o zlomyslnost. Vedoucí provozovny vyslechl i řidiče, který dne 27.1.2006 zajišťoval spoj linky č. 118, pořadí 3, ze zastávky „Lešanská“, v 11:54 hodin. Tento zaměstnanec k obsahu Vaší stížnosti uvedl, že do zálivu v zastávce „Roztylské náměstí“ nemohl zajet přímo k hraně zastávkového prostoru, neboť zde byl nahromaděn neodklizený sníh. K Vaší kritice jeho jednání uvedl, že vyřčené poznámky byly míněny v dobrém slova smyslu a věta „máte dost času“ byla myšlena tak, že by skutečně v klidu počkal až s kočárkem vystoupíte. Vedoucí provozovny oba řidiče upozornil na nutnost zvýšené pozornosti při odbavování kočárků a za všech okolností jednat tak, aby nezavdávali podnět ke stížnostem. Provedl záznam do osobních karet řidičů a dále postupoval ve smyslu platného pracovního řádu.
Pro úplnost dodávám, že Smluvní přepravní podmínky v čl. 4, stanoví, že do autobusu lze nastoupit s dětským kočárkem pouze po souhlasu řidiče. Výstup s dětským kočárkem je cestující povinen včas signalizovat řidiči dvojím stisknutím tlačítka „Znamení k řidiči“.
Podávám Vám tuto zprávu a zůstávám s přátelským pozdravem
Pro úplnost dodávám, v té době tam nebyla ani odstavená vozidla ani neuklizený sníh a že rozhodně poznám, co je myšleno v dobrém a co ne.
Odpovědět