Re: Reklamace bot Essi
I přes to, že se většinou na netu k diskuzím nevyjadřuji, na tohle zareagovat musím. Boty ESSi kupuji dětem už 4 roky a zatím musím říst bez problémů a dětem opravdu vyhovují. Ale stát se může opravdu cokoliv a závada, kterou popisujete je samozřejmě možná. Tu reakci, kterou Vám poslali bych rozdělila na dvě části, část odbornou fakta a část komunikativní. Z té komunikativní stránky bych tento dopis předala vedení zástupců firmy ESSI, zcela jistě by je zajímalo, kdo je pod tak strašně nevhodně a urážlivě napsaným dopisem pod hlavičkou firmy ESSI podepsaný a kdo tímto způsobem zastupuje jejich firmu a komunikuje tímto neomaleným způsobem se zákazníkem. A k té druhé faktické části dopisu, bych na jejich místě nabídla přeměření nožičky Vaší dcery a eventuelní konfrontaci na některé s prodejen, které v místě bydliště mají. Samozřejmě, mohla jste pochybit i Vy, botička mohla být už malá, dětem roste nožička nepravidelně a malé děti mohou mít i tři velikosti boty za rok. Navíc doporučovaný nadměrek boty už nemusel být 12 mm, jak se doporučuje, ale mohl být už hraniční. Boty můžou být jakkoliv zničené a nebo nevhodně udržované, ale pořád to není důvod k takovéto reakci. Já za sebe říkám, že boty ESSI svým dětem budu kupovat dál a budu doufat, že nanarazím na takovouto osobu, která by měla posuzovat moji reklamaci a pokud ano, tak se budu bránit. Doporučji obrátit se na vedení, nasadit diplomatický tón a před každým nákupem boty jít nožku přeměřit, i přes to, že nakoupíte boty na internetu. Hezký den a hodně síly při vyřizování reklamací.
Odpovědět