| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

9.10.2009 13:40:41 albyna

Reklamace zboží

Jak postupovat při reklamaci, když prodejce již neexistuje? Moje sestra zakoupila přenosné DVD, rozbilo se, ale obchod v kterém ho zakoupila již neexistuje. Je to výrobek firmy Thomson, našla jsem si na netu jejich servis a zavolala na jejich servisní linku. Tam mi pán zdělil, že když prodejna zkrachovala, tak zaniká záruka a oni mi ho opraví jen za hotové. Prý záruku dává konečný prodejce. Myslím, že je to nesmysl, ale nemohu nikde nic najít.
díky
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
Téma: Reklamace zboží albyna 9.10.2009 13:40
*Re: reklamace zboží zerat 9.10.2009 13:45
*Re: reklamace zboží Krakatice 9.10.2009 13:48
*Re: Reklamace zboží Krakatice 9.10.2009 13:53
*Re: Reklamace zboží Inka 9.10.2009 14:3
**Re: Reklamace zboží albyna 9.10.2009 17:46
***Re: Reklamace zboží huhu, holky 6 a 4, chlapecek 05/09 9.10.2009 17:51


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.