4.2.2010 16:31:33 Kristýna, 10.6.2007, 28.8.2011
Re: Stížnost na kvalitu hotelu
Martino, něco podobného jsem zažila na Kanárech. Zaplatila jsem si pokoj s výhledem na moře a s terasou. Stálo to poměrně hodně peněz, ale výsledkem byl pokoj na druhou stranu a balkonek ani metr čtvereční. Ihned v hotelu jsem to reklamovala, pokoj mi vyměnili, dostala jsem dokonce ještě slevu a několik lahví vína jako omluvu.
Zato když jsem si stěžovala jednou v Beskydech, bylo mi oznámeno, že můžu odjet, jestli chci. Nebyla jsem spokojená s jídlem, s vybavením pokoje a s hygienou ve sprše, která byla příšerná, protože společná pro celé patro, ačkoli inzerovali, že bude společná jen pro dva pokoje.
Stejně tak jsem si jednou zaplatila hory ve Velkých Losinách, u soukromníka, ten mlýn nepřeju nikomu vidět a ještě tam se mnou bydlel bláznivý otec majitele. Katastrofa. Navíc inzerovali, že se blízko je hospoda (kvůli jídlu), nicméně rozhodně nebyla blízko, byla daleko 4 kilometry. Ale tehdy jsem mu předem dala jen polovinu zálohy, takže jsem pak odjela.
Odpovědět