1.5.2010 13:42:22 Milada.
Re: PRVNÍ ČESKO-ANGLICKOU MONTESSORI TŘÍDU OSMILETÉHO GYMNÁZIA V PRAZE
Perdito,
přesně tak. Nejde jen o jednu školu, může jít v té stejně třídě o dvě půlky, na kterou je třída dělena a učení v té každé půlce je zcela jiné. To, co v jedné půlce stačí na jedničku, ve druhé třídě je sotva trojka..a to se stejným vyučovacím programem, se stejnými učebnicemi.... Rodiče jedné půlky nechápou, proč všem dětem z druhé půlky kazí výza jeden předmět. No a letos jsou to předměty dva, neboť se jedná o jazyk a tam už v sekundě mají i konverzaci.
A jako další příklad bych uvedela jeden -pis, kdy loni byl profesor normální, nebyl problém. Ovšem, bohužel, profesor se odstěhoval a letos se děti učí samé biflování. Normální, zcela běžnou pomůcku, kterou loni měli vždy k dispozici mít letos nesmějí a jen se učej encyklopedické znalosti.
Odpovědět