Re: PRVNÍ ČESKO-ANGLICKOU MONTESSORI TŘÍDU OSMILETÉHO GYMNÁZIA V PRAZE
Záleží na tom, jak ty skupiny jsou rozdělené, jestli podle pokročilosti nebo jsou všichni na stejné úrovni. U syna se například na němčinu dělej na tři skupiny podle pokročilosti a samozřejmě je běžné, že někdo v nejlepší skupině (kam chodí i rodilí mluvčí), má třeba trojku a kdyby chodil do druhé, má jedničku jistou, ale o takovém srovnávání by škola být neměla. A syn taky rád dostává jedničky, ale když se mu něco nepovede, nebo když některý profesor má hodnocení přísnější, tak se z toho nehroutí a já z toho vědu nedělám. Na základce byl zvyklý mít samé jedničky a nic pro to nedělat. To nic nedělání mu z velké míry zůstalo a pokud tímto stylem dokáže zůstat ve vyznamenání nebo sem tam trojce, tak proti tomu nic nenamítám, jsem ráda, že školu zvládá samostatně.
Odpovědět