25.10.2010 13:59:21
cihla
Práva při reklamaci výrobku zakoupeného přes internet v zákonné lhůtě dvou týdnů
Koupila jsem přes internet navigaci a po týdnu jsem se ji rozhodla vrátit, protože měla vadný pixel a nefungovalo nabíjení v autě. Vracela jsem ji ovšem s písemným vyjádřením, že nechci navigaci opravit, ale chci ji vrátit v zákonné lhůtě dvou týdnů a chci vrátit peníze. Dva týdny ticho po pěšině, tak jsem tam teď volala, a oni že to poslali do servisu a čekají na jejich vyjádření. Tak jsem znovu říkala, že to nechci opravit, ale vrátila jsem to v té dvoutýdenní lhůtě (kdy se to dá vrátit bez udání důvodu, bohužel jsem byla tak blbá, že jsem tam ten důvod napsala) a chci zpátky peníze. A oni že to nejde, že čekají na vyjádření ze servisu. Mohli byste mi někdo říct, jak to tedy je, až tam budu znovu volat, abych se měla čím ohánět? Jak je to podle zákonna?
Odpovědět