24.11.2010 10:56:31 Kopřiva Dvoudomá
Re: Postřehy nového zaměstnance
Jiškuko,
musím říct, že z mého pohledu pracovníka ve zdravotnictví je to pěkná myšlenka, ale dost idealistická
Kdo tam přijde, tak kouká hlavně zapadnout a nějak se zapracovat, takže do dotazníku zpravidla nebude psát věci, kterými vlastně "kritizuje" svoje současné kolegy a nadřízené.
Za druhé, ty připomínky mají cenu a hodnotu až po určitém čase, kdy se člověk zorientuje, pochopí systém, ale přitom ještě netrpí tou provozní slepotou.
Takže být tebou, udělala bych něco jako "zeď nářků" nebo ještě spíš nějakou schránku, kam by bylo možné hodit kartičku s názorem, podnětem, dotazem - a na poradách by se na ty podněty a dotazy k provozu mohlo reagovat. Jednak je to anonymní, což je vždycky bohatší zdroj kritiky než podepsanej papír, jednak tam můžou reagovat všichni, nejen ti noví, a jednak by na to byla odezva, což ti řadoví fakt potřebujou, aby měli pocit, že se jejich potížema a nápadama někdo zabývá.
Odpovědět