Reklamace balíčku
Nevím, jak přesně téma nazvat, stalo se mi tohle: Prodala jsem prsten, poslala ho v obálce jako dopis 24.11., začátkem prosince mi paní psala, že jí balíček ještě nedorazil, šla jsem tedy na poštu zeptat se, jestli můžou balíček vyhledat. Bylo mi řečeno, že prsten byl poslaný jako dopis a ty nemají v evidenci, že můžu zásilku pouze reklamovat. Tak jsem tedy reklamovala, za dva dny mi volali z pošty, že si paní balíček vyzvedla přímo v bytě, kam jí ho dovezli, hned na druhý den, tj. 25.11. Paní ovšem stále tvrdí, že o ničem neví, že ona balíček nepřevzala, vyžádala jsem si tedy na poště ještě podpis toho, kdo přebíral zásilku. Mám v takovémto případě za balíček zodpovědnost, i když už je předaný? Musela bych vracet peníze zpět, kdyby paní balíček nenašla nebo jí ho nepředal ten, kdo ho vyzvedával?
Odpovědět