13.6.2011 14:07:01 Hwezdi&Viktorie
Re: IKEA - řešení reklamací
Aha. Budu konkrétní, máme poničený rám postele v ložnici, postel je součástí celé ložnice v jednom designu. Už z toho nic nevyrábí. Poničení vzniklo dalším užíváním zboží z této společnosti. Nechci se úplně rozepisovat. Poničení reklamační oddělení nepopírá, uznává. Zatím čekáme na výsledek, takže nevíme, jak se k tomu IKEA postaví. Asi by nebyl problém vzít rám postele a vrátit ho, jenže nedostaneme za něj adekvátní náhradu v tom samém provedení, a bude to teda vypadat dost blbě v celé ložnici, pokud by tam měla být jiná postel v jiném barevném provedení atd. Můžeme si rám postele jaksi sami podomácku vyspravit, ale proč.. když jsme poničení nezavinili my samotní. Jde mi o to, zda IKEA přistoupí na nějakou, byť částečnou kompenzaci s tím, že se s poničením srovnáme, postel si necháme a nějak "vyspravíme" sami. Jestli si někdo neprošel něčím podobným.. Jinak jsme reklamovali - kus za kus - v IKEE už dvakrát a bylo to bez problémů zatím. Jenže to byla možná výměna za ten samý kus.
Odpovědět