Re: Jak resit stiznost na postu za nedodavani baliku a hazeni papirku do schranky i kdyz jsem doma??
Řešíme taky už dlouho a často. Stěžujeme si na poště u vedoucí (po opakovaných stížnostech se to trochu zlepšilo) a taky občas mejlem u vedení pošty, oni se tou stížností musí zabývat a opravdu to pomalu, ale jistě pomáhá. U nás se doručovatel nejen neobtěžoval zvonit, ale (a to dělá dodnes) ani nehodí do schránky papírek. Musel by ho vypisovat ručně, takhle si to večer vyjede z PC, podškrábne a doručovatelka ho donese s VČEREJŠÍM datem až druhý den s tím, že je tam psáno, že si ho můžeme vyzvednout DNES (=VČERA) mezi 18 a 18 hodinou... Já ten papírek najdu ve schránce až odpoledne, když jdu s dětmi ven, takže pro balík jdeme až 3. den po té, co jsme ho měli mít doma
. Často nám vedoucí pošty řekne, že si máme zavolat a doručí nám ho znova (zdarma) následující den (po zavolání), jenže ten tel. hovor já jaksi platím a taky se málokdy vůbec dovolám. Nejvíc mě pobavila, když mi řekla, že to poštovné přece neplatím já, ale odesílatel... (95% zásilek máme zboží z e-shopů, jen sem tam přijde balíček od babičky).
Vždy, když je možnost zvolit dopravce, volím PPL, GPL, DPD... prostě cokoliv kromě České pošty
-
Odpovědět