13.8.2011 21:27:24 Yuki 00,03,07
Re: Rozvoj osobnosti dítěte mladšího školního věku (9 - 11 let) a škola v přírodě.
Osobnost dítěte ve věku 9-11 let je odhalitelná složitě, protože se ještě pořád víc projevuje to, co si myslí rodiče než jeho vlastní názory.
Může být povaha klidná nebo to může být pruďas, může mít rád školu nebo nemít rád, škollu nebo cokoliv, už může mít zájem, ale pořád pod vlivem rodičů, může být introvert nebo extrovert
a co se týká vlivu školy - ten je velký, osobnost asi moc nezformuje, mximálně zdeformuje pokud je to škola špatná, protože potlačuje přirozený vývoj.
Pokud je to škola dobrá, dítě je spokojené a může se projevovat jeho povaha víc.
Co se týká školy v přírodě - no tak je to super jako změna, je to suler pro zlepšení nebo i navázání vztahů mezi dětma i mezi dětma a učitelem, ale že by za těch 5 dní mohla změnit osobnost? to snad ani ne
na škole v přírodě už oba starší byli, oba přijeli ohromně spokojení, ale naprsoto stejný povahově i osobnostně - co můžu posoudit - žádný vliv na jejich osobnost to nemělo
Odpovědět