13.8.2011 22:09:09 Ropucha + 2 ropušata
Re: Rozvoj osobnosti dítěte mladšího školního věku (9 - 11 let) a škola v přírodě.
1. Jaká je osobnost dítěte ve věku 9 - 11 let?
- Myšleno, jaká je osobnost mého konkrétního dítěte? To by bylo na elaborát, to nelze takto stručně zodpovědět.
2. Zda má prostředí (škola v přírodě) vliv na osobnost dítěte a jaký?
- Jednorázově nemá. Osobnost se tam může projevit, ale ne změnit. Opakované pobyty mohou pomoci formovat osobnost v tom smyslu, že opakovaně poskytnou určité situace a podněty, které dítěti umožní osobnostní rozvoj.
3. Jak a čím rozvíjí osobnost kolektiv vrstevníků na škole v přírodě?
- Opět nelze stručně zodpovědět. Navíc by odpověď z pohledu rodiče byla založena jen na domněnkách, pokud rodič nebyl s dítětem na škole v přírodě nikdy přítomen.
Odpovědět