Re: Domácí vzdělávání - pod kterou školou?
Žluťásku, tak jsem klikla na žádost stát se přítelem v deníčku.
Žluťásku, Helčo, Dagmar, gratuluju k úspěšnému přezkoušení. Helčo, teda hodinu a půl mluvit,čeká nás to za rok, ale zatím je to pro mne nepředstavitelné.
Barbuschko, díky, píšu ti email.
Jodie, tak to je různé, věnuju se ráno, dle chuti a nálady syna a taky to kombinujeme s hraním, plus si hraje i sám / protože odpoledne chodívá cvičit nebo do montess kroužku a tak má ještě i potřebu si hodně vyhrát/ nebo občas už i s bráškou skotačí. Jinak jako takový základ pravidelně každý den čteme /koupila jsem kdysi čítanku dle genetic. metody, ale ta ho nenadchla, ani moc ta cvičebnice, takže čteme toho Alíka, je to celkem deset knih, dvě už přečetl a předtím četl Pejska Tlapku-to jsou obří max písmena. Pak děláme počítání /tomu se věnujem zatím jen krátce/ ,buď Frause 1.roč. 1.díl,nebo stovkovou tabulku,/zakoupila jsem z montess obchodu/, práce na počítadle nebo jiné drobnosti. Pak se snažím sem tam zařadit grafomotorická cvičení /ale velmi nenásilně, aby netušil, že cvičí, protože toto moc nemusí, ale nutně potřebuje-má velmi "tuhou "ruku/, kreslení a logopedická cvičení /tady zase kámen úrazu co se týče spolupráce, má problém s výslovností ž, š, č, l , r ř/, no a do toho různě zapojuju malého-nebo odchytávám od záškodnických činností. :)
Zajímalo by mě, jak řešíte obědy, tj. kdy vaříte, po DŠ v poledne, nějakou rychlovku, nebo si připravujete večer den předem?
Odpovědět