Česká pošta mě zase štve
Opakovaně jsme si stěžovali, že doručovatel/ka nezvoní, a že nedává do schránky oznámení (v lepším případě ho tam dá o den později, někdy ale vůbec). Vžy se to dočasně zlepší, ale opět jsem v situaci, kdy čekám zásilku, zásilka nikde, oznámení nikde a já se musím telefonicky doprošovat na poště a vyzvídat, jestli tam pro mě tu zásilku mají.
Tentokrát mi řekli, že pokud jim nepovím podací číslo, nesmí mi to říct
. Většinou to číslo nevím (odesílatel mi ho sám od sebe nesdělí), ale dejme tomu, že je většinou možné ho zjistit. Někdy ale ne. Takže bych musela osobně na poštu (což jsem včera i zkoušela, marně, bezbariérový přístup je dost o hubu).
Nevíte někdo, jestli si to poštovní úřednice vymyslela nebo je to fakt? Dříve to pro ně nebyl problém, teď jo
A nevíte někdo - co když mi pošta takhle utají (=nezazvoní, nedá do schránky oznámení) nějaké důležité úřední lejstro, které se se všemi následky považuje po deseti dnech za doručené?
Odpovědět