Re: "Nadřazenost" lékařů
Ono i některým pacientům je těžké se zavděčit, musí se odmítnout, protože jinak by bylo zdržení ještě větší. Příklad - nový pacient přijde mezi objednané, že chce "jenom" léky, chci ho objednat, pacient se hádá, že jde jen o 5 minut...jenže lékařka mu léky, které pacient chce, během pěti minut nenapíše, je potřeba odebrat anamnéza, udělat vyšetření, případně objednat další doplňující vyšetření... prostě to není "jenom".
Nebo nedávno - některé dny děláme specialozavané vyštření, pac. je vždy objednaný na celou hodinu (7,8,9...). Samotné vyšetření trvá 30-45 minut (zase, někdy déle, někdy méně, odhadnou čas lze tak u 50%), zbytek času lékařka výsledky vyšetření popisuje. A není to popis "kouknu a vidím" jako třeba u RTG, ale je potřeba ho analyzovat - trvá to déle. V tenhle den přišel neakutní pacient, jestli ho vezmeme, že je objednaný na další den, ale šel nááhodou okolo. Vysvětlila jsem jak se věci mají, ale viděl, že pacient z vyšetření odešel a byla prázdná čekárna. Nespokojil se s tím, chtěl mluvit s dr., ta mu řekla to samé a pán se slovy "takže mě posíláte do pr.ele" naštvaně opustil ordinaci.
Odpovědět