17.5.2013 5:46:36 Líza
Re: "Nadřazenost" lékařů
Klaudie, jj, nový pacient, který chce přece jenom recept, a nerozumí tomu, že já nenapíšu člověku, kterého jsem nikdy neviděla ani nevyšetřila, recept jen tak podle jeho nadiktování.
Popřípadě nový pacient, který si splete čas, na který byl objednán, přijde jindy, a velmi se ho dotkne, že ho přeobjednám, protože by mě přece neubylo, kdybych ho vzala hned (no mě by neubylo, ale dost možná by ubylo těch tří až čtyř objednaných, kteří by tímpádem seděli naplano v čekárně, než já to dlouhé první psychiatrické vyšetření provedu u někoho, kdo objednaný vůbec nebyl).
Akutní lidi samozřejmě chodí, a když to je neodkladný, vezmu je a nedá se svítit, naberu tím skluz.
To je i důvod, proč na minulém pracovišti jsem třeba odmítla zařazení do takového toho programu pojišťovny, kdy garantujete přijetí pacienta do 15 minut po objednání - to prostě garantovat nemůžu. Ale obvykle lidi na čas beru a když se nepodaří, vysvětlím jim to a většinou to berou bez problému.
Odpovědět