16.5.2013 20:25:49 Mab
Re: "Nadřazenost" lékařů
Není to o nadřazenosti, ale o organizaci práce. Já mám poradnu jen jednou týdně a je na jednu hodinu. Sestra objedná tři pacienty na 13:00 a další dva až tři na 13:30. Běžně já na pacienty čekám, v jednu tam je málokdo a z těch šesti mi většinou dorazí tak tři, výjimečně čtyři. Že by se někdo omluvil nebo zavolal, to se mi stane výjimečně.
Takže i pacienti mají problém si zorganizovat čas.
Manžel v práci má za den i přes 50 pacientů (6 hodin oficiální ordinační doba), i když sestry objednávají celkem slušně, tak se vždy přiřítí i něco akutního nebo konzilia. Výjimečně akutní operační zákrok, kdy už není k dispozici jiný operatér a musí jít lékař z té ambulance. I když je situace pacientům vysvětlena, tak stejně nadávají (a sám manžel to chápe, jenže stejně s tím nic neudělá, nelze).
Pojišťovna odmítá dát smlouvu další ambulanci (v celém kraji), s tím, že je tu ambulancí této specializace dostatek.
Odpovědět