8.6.2013 18:51:33 Diva.Bara
Re: Hrozící propadnutí
Eržiko, tak jiné dítě. velmi zvláštní rodinné nastavení - sestry jsou v jiné škole než kluk (nyní už tedy ne, rodiče ho po půlroce přendali k sestrám), už tak ale vystřídal asi 2 školy (je ve 3.tř). vždy s vysvětlením, že škola si na syna zasedla. kluk do školy téměr nechodil (za tu dobu, co jsem ho měla já), já ho neměla z čeho klasifikovat - za pololetí asi 3 známky. pokud už se dostavil, samozřejmě nešlo ho hned testovat a zkoušet, jenže byl ve škole 3 dny a pak opět 2týdny doma, takto celé pololetí. klučina vyloženě zanedbaný - těžká logoped.vada, nebyl hloupý, tak průměr, řekla bych, ale neuměl vůbec nic, protože jednak do školy nechodil, druhak se doma nic neučil (chápu, v rodině není vzdělání důležité). maminka se mnou komunikovala, tvrdila, jak se učí, jak má můj předmět rád, ale opak byl pravdou - kluk neumí nic, v žádném předmětu (a je mu to jedno). kdybys přišla do té rodiny jako externí osoba nemající se školou nic společného, budou ti tvrdit, že na dítě si učitelky zasedly, že se snaží, ale že ho nic nenaučí. maminka tvrdí, že je často nemocný, když jsem ale volala mamince kvůli přezkoušení na vysvědčení, aby přišli dřívější den, že ten domluvený, maminka reagovala slovy "tam my tedy přijdeme" - bylo to v době vyučování, takže evidentně neměli v úmyslu vůbec do škoy dorazit (nemocný kluk nebyl). je nyní v nové škole, mluvila jsem s jeho učitelkou a oni ani nevědí, kde vlastně bydlí (na uvedené adrese prý ne). tuším, že je to stejná skupina lidí, se kterou ty pracuješ. jen dávám pohled z druhé strany (mmch, pracovala jsem v neziskovce s takovými dětmi, i jejich rodinami, a ty pohádky byly občas neuvěřitelné).
Odpovědět