19.10.2015 15:16:42 Májja
Dioptrické brýle - poškozená obruba
Moc prosím o radu!
Objednala jsem si dioptrické brýle, nepřevzala jsem je z důvodu poškrábané obruby, údajně objednali obrubu novou, opět jsem nepřevzala z toho samého důvodu, na prodejně nejdřív tvrdí, že tam nic nevidí, pak že se to stalo tím, jak tam zacvakávají skla,pak ze je to zaleštění?? Obruby jsou matné, tudíž je to prý na nich víc prý videt. Odeslali tedy 2.neprevzate bryle majitelce a vratily se zpet s tím, že reklamaci neuznává. Zatím jsem tam nebyla, sdelili mi to po telefonu, brýle hodlá nepřevzít.
Nemám v ruce nic, krom listu zakázky z 9.9.2015! Reklamaci se mnou nikdo nesepisoval a ani mi nedali do ruky nic, ze jsem odmítla po druhé převzít brýle.
Máte nekdo prosím nekdo nejakou radu, jak postupovat, brýle jsou jiz zaplacené :-(
Odpovědět