9.12.2015 21:05:48 Diva.Bara
Re: Poraďte učitelce, jak na zlobivého "Pepu"
Evžíčku, chápu, jak to myslíš, ale tohle mi na to nepasuje. Já si právě takto zpracovala a namotivovala i hodně slabé děti i v jiných třídách, občas jsou některé, kde to vázne, ale obecně s tímto problém nemám. v té skupině jsem si takhle namotivovala toho Járu - nechápe hodně věcí, je to pro něj těžké, asi ho to tolik nebaví, ale v rámci svých možností to dává docela dobře. on ani třeba neumí měsíce v roce v češtině, a já je po něm chci v aj. no tak umí ten měsíc, kdy se narodil, pak dá začátek a konec. ale je to ok, víc nedá. a protože ví, že se snaží a já to ocením, tak neruší a snaží se pracovat. zlobí, když neví, a tam je to poznat a s tím si poradím.
ten Pepa je v tom jiný - on není hloupý, má dysortografii - zcela mu toleruju fonetický přepis, může mi vše říct ústně, ale jeho problém je, že neví, protože se nepřipraví. on není na jazyky úplně "tupý", hodně věcí pochytí jen tak z hodiny, když dává pozor, ale to zdaleka není dost na to, aby zvládal, i když, na to, že doma aj nevidí a nedělá, je to ještě docela dost.
u Pepy si myslím, že nevyrušuje, protože neví (cokoliv odpovím, nemám problém vysvětlit), ale protože prostě chce. tady mi to právě nejde na rozum - ostatní si zvládnu, jednoho už ne.
Odpovědět