28.1.2016 23:41:20 Diva.Bara
Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
dočítám diskusi ... s dcerou jsme matematiku letos taky docela dost řešily, je ve 4., po změně školy a učitelky jsme zjistily, že neumí násobilku a dělá jí obtíže počítání do 20 přes desítku. prostě to neměla zautomatizované, tou druhou a třetí třídou nějak proplula, na tu dvojku to vždycky dala, a nyní v té 4.tř se to dost projevilo. najely jsme na tvrdší režim, musela se to prostě doučit, ono mít na vysvědčení samé jedničky a jednu trojku je prostě blbé. a jí samotné bylo jasné, že by se problém stupňoval.
ale byla to pruda i pro mě, musela jsem zkoušet, a to já děsně nerada.
jinak bez znalosti násobilky by tvůj S. u nás fakt neprošel. s odpočítáváním by si v sedmičce nevystačil, nestíhal by, prostě by měl fakt problém. a byl by rád za čtyřku, protože jakmile nemá tyhle základní věci zautomatizované, projeví se to a dříve nebo později nemůže zvládat.
Odpovědět