29.1.2016 12:07:00 Milada.
Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Monty,
prosim Te, proc jsi se zasekla na tom humanitnim smeru?
Ja reaguji na to, ze Tvuj syn prinesl nejakou horsi znamku z vetsiho testu. Hned druhy den si to MOHL opravit a mel za 1.
Roky tu tvrdis, ze studenti viceletych gymplu maji stejne znalosti jako ti, co vyjdou z devitky. Ja s tim nesouhlasim a davam Ti priklad, ze leckde na gymplu by neslo, aby si druhy den dite znamku opravilo. Dala jsem Ti priklad, kdy k jednomu predmetu proste cely leden prakticky cele tride zadna znamka nepribyla, natoz aby slo si hned druhy den znamku opravit. Je uplne sumak, jestli ten predmet byl humanitni ci ne. Rozumis tomu?
Margotka se snazila vysvetlit totez, tj. to, ze oprava jen tak leckde druhy den nepujde.
Ja navic dodam (i to se Margotka IMHO snazila vysvetlti), ze trojka na te vasi ZS zrejme bude mit jinou vahu, nez na nekterem gymplu. Samozrejme zalezi na tom kterem vyucujicim, jeho prisnosti, zalezi na tom kterem znamkovani konkretni skoly. Margotka to vysvetlovala peclive.
Jen Te chceme upozornit, ze bezne se znamky stylem, kterym to udelal Tvuj syn leckde OPRAVIT ANI NEDAJI.
Odpovědět