Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Šuplíku,
přesně tohle jsi psala o mojí dceři před čtyřmi lety, protože její výsledky v matice nebylo o moc vyšší.
A? Sice nepatří k těm, kdo by každoročně absolvoval krajské a vyšší kolo MO, ale co vím, tak takových je pár desítek v republice, na rozdíl od studentů gymnázií, kterých jsou tisíce. Od začátku je na gymplu v té skupině, co nemá problémy s matikou, jednou snad měla dvojku, jinak neustále dosahuje výsledků nad 90 %, momentálně (kvarta) je nejlepší ve třídě a jednou z nejlepších v okresním kole MO. Příklady měla vyřešené během jedné hodiny, ač čas na ně byl 4 hodiny, ale holt neměla nějak dotaženou tu formální stránku, tak nějaký bod ztratila a do krajského kola nepostoupila. Ale pro mě už to, že se matikou vůbec nemusí zabývat, protože tam není nic, co by nechápala, je dostatečné. Podobně je na tom s fyzikou, většinou i s chemií.
Takže jo, SCIO testy nám tehdy ukázaly, že v té době byla matika její nejslabší ze sledovaných oblastí (ostatní nad 90 %, byla v tom i angličtina), ale ve výsledku to neřeklo vůbec nic o tom, jak na tom s matikou je.
Odpovědět