Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
maargitt,
Nervuješ se kvůli nim, určitě se snažíš aby se učily, nenecháváš to čistě na nich.Omyl. Zrovna tohle nechávám čistě na nich. Když přijdou, pomůžu, ale rozhodně jim nenakazuju, aby se učily. A nikdy jsem to nedělala. A stejně jako Monty S. s tím dost dlouho problém neměly, ale třeba jedna z dvojčat už v páté třídě měla trojku na výzo...a co? A nic. Teď jí jde dějepis a zeměpis lépe, než těm dvěma, co nosily jedničku...jejich věc, jestli uznají za záhodné se tomu věnovat.
že bys je nechala ať si vyberou gympl, naučej na přijímačky a jen se na to dívala. Tebe zajímá, co chtějí, určitě to nějakým způsobem koriguješ, hledáš cesty.Proč bych nenechala, zejména v Praze? Zejména kdybych já sama moc nestála o to, aby tam šly. Tady moc na výběr nebylo, plus u nás byla priorita vypadnou z místní ZŠ, takže jsem řešila já, ale jinak jsem nedělala o nic víc, než píše Monty, že dělá...
Fakt nejsem o moc jiná než Monty. Jen já holt nemám to básnické střevo
. To jí závidím
.
Odpovědět