Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Můj kluk si vzpomněl v zimě v oktávě, že by šel na práva. Předtím o tom nikdy nemluvil. Zjistili jsme, že jsou tam Scia, OSP a ZSV. Tak si je šel udelat. OSP dobre , ZSV katastrofa, něco kolem 65%. Když jsme spolu výsledky prošli, ukázalo se, že jakmile je v otázkách něco z psychologie nebo sociologie, neškrtne si. Vyšlo najevo, že oni na soukromém 8G ZSV vůbec neměli, různe části měli v různých povinně volitelných předmětech, z kterých si syn nic nevybral. Tak se sehnala učebnice ZSV pro SŠ, nějaké základy psychologie, sestřiny materiály na zkoušku ze sociologie. Samozřejmě kluk nebyl z "pavěd" nadšený, ale zároveň věděl, že se to naučit musí, jinak nemá cenu se na práva hlásit. Pŕíště už měl 90%. Pro jistotu si taky udělal FCE a DELF, za to byly taky nějaké body.
Tím jsem chtěla říct, že pokud vím, jaké jsou na škole požadavky, je potřeba si zjistit, jak na tom jsem, a z toho vycházet.
Odpovědět