fakt ne. Ono je to opravdu vidět, ne když mají kamarády v dosahu, ale když zůstanou ty děti samotné. Holka když není přirozeně tvořivá, aby si šla něco kreslit, psát, stříhat atd., což tedy holky často bývají, ale pravidlo to rozhodně není, tak mnohem obtížněji hledá zábavu, zaujetí pro něco, než ten kluk.
Ze stejné podstaty pak vychází i ty rozdíly při nástupu na ZŠ. Pro kluky je to prostě náročnější, protože jim najednou někdo začně řídit jejich svět, zatímco ty holky často právě ten svůj svět najdou.
Samozřejmě na obou stranách existují výjimky, ale většinový obraz je takový. Sice se to traduje jako vzorné holčičky, co se chtějí především zalíbit a prostě samé negativní důvody pro to, proč pracují, jak pracují, k nim jako protiobraz zlobiví kluci, kteří ale zlobí proto, že je ty ošklivé učitelky neumí zaujmout a mají radši ty podlézavé holčičky, ale je to pořád o tomtéž....
Když se kluci berou jako kluci a holky jako holky, tak najednou není problém nacházet přiměřené úkoly apod.
Já tedy rozdíly, jak holky a jak kluci, především takhle malí, přistupují k činnostem, vnímám velmi výrazně.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.