ale to vážně není o tom, že by do toho maminky ty holky tlačily .
Mě třeba fascinuje, jak si každý pamatuje, jaký byl jako šestiletý, sedmiletý...já mám jen útržkovité vzpomínky. Mimo jiné na to, jak jsem strašně toužila chodit na atletiku a nemohla jsem, protože brali až od třetí třídy. Sama jsem si zařídila biatlon a výtvarku.
Jezdit sama venku na kole, na bruslích, nebo si jen tak hrát, mě ukrutánsky nebavilo. Stačilo, aby přišla kamarádka, a nechtěla jsem domů.
Bez kamarádů jsem se ještě celkem zabavila doma, protože jsem technický tzp a stavebnice mě prostě baví, ale venku mě tedy samotnou nebavilo vůbec nic.
Ze čtyř dcer si sama umí a uměla a hlavně chtěla hrát jen jedna.
Ve třídě i v družině si bez kamarádů problematicky hledají zábavu zase jen holčičky.
Upozorňuju na to bez kamarádů a bez parťáků třeba v podobě bratra (skoro jakéhokoliv věku), nebo věkově blízké sestry.
Moji sourozenci také nikdy nechápali, že si nemůžu najít zábavu...jenže oni vyrůstali spolu a ten stav "být sám, i když nechci" prostě neznali .
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.