26.4.2016 21:26:06 Yuki 00,03,07
Re: MMT nechce navyovat místa na víceletých gymnáziích
uplíku, pokud děcko nedělá samo iniciativně něco, v čem uteče jinam, mají ti ostatní výulku hodně podobnou tomu, jak se třea na gymplu učilo za nás, a co se týká základek... já bych chtěla, aby děcka znali souvislosti, současný svět, něco z nedávných dějin, protě aby měěli přehled
k čemu jim je přístup k informacím, kdy jim ty informace nidko pořádně nevysvětlí, nedá je do souvislostí?
třeba taková občanka - v občance, v naí kole se učívechno moný a nemoný, ale kdy jsem suplovala a začala jsme mluvit o válce v sýrii, o migraci do Evropy, o KLDR - děcka tvrdily, e o tom s nima nikdo nemluví - odříkají zprávy, který mají za úlohu, a pkračují v učivu
dnes jsem se v chemii ptala, jestli ví, devááci, co se talo 26. dubna před 30 lety - nikdo
kdy jsem se ptala, jestli si vimli, co se dělo v Rakousku, zemětřesení, věděl to asi jeden, dejme tomu, čerstvá událost, ale kdy sjem se ptala na dalí velký zemětřsení v nedávné době, zase nikdo, pak tvrdili, e v Austrálii
proč se toto nedělá v zeměpise, v občance - proč se nemluví o tom, co se aktuálně děje? proč se nemluví o aktuálnícm dění, u nás ani ve světě?
povauju za nutný v dnení době mluvit o vem, spojovat informace, naučit je vybrat si z toho
nebo zítřejí "projekt" syna v prvouce... za úlohu mají přinést obrázky bezobratlých, výsledek bude nejspí stejý, jako kdy měli projekt o jídle - A3, rozdělená na dvě části, v jedné části smalík s úsměvem, v druhézamračený, u kadýho obrázky vystříhaný z letáků
no nevím, to u jde udělat i líp
a kadá třída měla několik takových stejných obrázků
co se tím jako naučili? k čemu to je?
nenaučili se tím ani přemýlet, ani hledat informace, ani spojit informace, ani vnímat dění okolo sebe
a a bdue doba vypadat jakkoliv, vdycky by právě toto umět měli
Odpovědět